This blog is to share the interesting and beneficial hobbies such as collection of coins, banknotes, stamps, coupons, key chains,fridge magnet

Monday 19 August 2013

Giveaway Ramadhan & Hari raya datang lagi. syukur!




Saya mengalu-alukan anda untuk bersama-sama join GA kedua saya ini. Jom!

Penuhi syarat-syarat simple ni :

1) Follow blog saya. WAJIB!(bagi memudahkan anda mengetahui perkembangan GA saya nanti!)(warganegara Malaysia sahaja).

2) Buat satu entri di blog anda. Copy banner di atas dan letak di entri anda itu.
(Simple kan!)

3) Hantarkan link entri tersebut di ruangan komen entri GA saya ni sahaja. (sebagai bukti penyertaan)

4) *SYARAT TAMBAHAN Follow blog sponsor  I thenaylishop I

ITU SAHAJA : )

Dateline : 20th August 2013
lepas raya ye!

*pemenang dipilih berdasarkan undian manual.

HADIAH :

TEMPAT PERTAMA : RM20 & SPECIAL REVIEW BLOG

TEMPAT KEDUA: RM15 & SPECIAL REVIEW BLOG

TEMPAT KETIGA : RM 10 & SPECIAL REVIEW BLOG

TEMPAT KEEMPAT HINGGA KEENAM : SPECIAL REVIEW BLOG

*Hadiah mungkin berubah dari semasa ke semasa*

'selamat mencuba! selamat berpuasa! dan selamat berhari raya tidak lama lagi ye insyaallah!'



1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...